wtorek, 22 stycznia 2013

26.

Cały dzień z biologią. I jak zwykle nic nie umiem, norma! Odkąd przyszłam z badań, około ósmej rano, siedziałam i czytałam wszystko w kółko, próbowałam to wszystko jakoś rozrysować, streścić, sama do siebie mówiłam nawet. Udawałam Winiarską, sama sobie zadawałam pytania. Gorzej być nie mogło. Po czym moja mama przyszła i to ona zaczęła udawać tego dinozaura. Nie zostanie aktorką ;_;
Jedyne co zapamiętałam to coś o opatrunkach wewnętrznych i zewnętrznych, bo w końcu w tym podręczniku było coś co może mi się przydać.

Odliczam do piątku, 11.00.

Karolina, musiałam <3

11 komentarzy:

  1. ZABIJĘ ;____;
    Mogłaś nie podpisywać chociaż x,x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś się nie przyznawać do tego chociaż XD Nie wszyscy wiedzą, że masz na imię Karolina. I że to akurat o Ciebie chodzi. Sama się wsypałaś <3

      Usuń
    2. Ci co nie wiedzą jak mam na imię to mnie nie obchodzą XD A ci co wiedzą to wiedzą x,x

      Usuń
    3. Ekhem, ekhem. I bohater rysunku -.-'

      Usuń
    4. E tam. Bohater się ucieszy.

      Usuń
  2. Hah.. kocham panią od Biologi <3 Całym sercem :D

    OdpowiedzUsuń