niedziela, 13 stycznia 2013

23.

Dwa tygodnie. Mnóstwo czasu, dobrze by go było wykorzystać. Mam sporo planów, ale jak przychodzi co do czego to nie wiem za co się najpierw zabrać. Pomyślałam, że je tu spiszę:
1. Będę się wysypiała. Pierwszy raz od dłuższego czasu.
2. W końcu pozałatwiam podstawowe rzeczy. Od świąt zbieram się żeby pojechać kupić rzeczy typu kosmetyki, spodnie.. oj te spodnie. Spodni szukam już od dawna. I słuchawek.
3. Wezmę się za siebie. Ostatnio mam wrażenie, że się ciut zaniedbałam. Nie tylko pod względem wyglądu, no ale ile można. Szkoła, dom, P., znajomi, szkoła dom, znajomi, P. I nic dla siebie. Dziś obsmarowałam sobie twarz jakimiś mazidłami, mama powiedziała, że to powinno mi ją porządnie nawilżyć. Oby. Dawno takiej suchej skóry nie miałam.
4. A skoro to P. i P. (inicjał). Poświęcę mu więcej czasu.
5. W miarę możliwości, nadrobię tematy z fizyki i biologii. Te dwa przedmioty mi najciężej idą, no ale cóż.. jakieś muszą.
6. Od wczoraj, odkąd znalazłam w szafce taką wieelką książkę z przepisami, mam ochotę trochę pogotować, upiec coś. Może jutro pojadę kupić foremki, kto to widział żeby foremek do ciast nie mieć w domu.
7. Zdrowie. Jutro i pojutrze idę zrobić badania, a w piątek jadę do kardiologa.

I chyba tyle. I zapomniałam najważniejszego. Miłych ferii <3



5 komentarzy:

  1. Ostatnie zdanie bardzo wredne dla tych, którzy jutro wstają do szkoły XD Oczywiście żartuję :) Też mam ochotę pogotować, ale jakoś nie mogę się zebrać, może kiedy trochę spraw mi poodpada, to się zabiorę za kucharzenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz za to ostatnie zdanie :D Pociesz się tym - jak ja będę musiała chodzić do szkoły, Ty będziesz leniuchowała.
      Nie wiem co mi się stało. Zawsze bałam się sama spróbować tego co ugotuję, a teraz.. mam nadzieję, że nikogo nie otruję o_o

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Haha, troche inicjalow nikomu nie zaszkodzi :D

      Usuń
  3. udanych ferii w takim razie :>

    OdpowiedzUsuń