piątek, 4 stycznia 2013

20.

Tak jak się spodziewałam. Fizyki chyba nie zawaliłam, ale za to biologię tak. Nie byłam dzisiaj w szkole. Od  jakiegoś czasu mam zbyt wysokie ciśnienie. W dodatku, że jestem niskociśnieniowcem to jeszcze pogarsza sprawę. Dopiero za dwa tygodnie pójdę do kardiologa, wcześniej nie ma terminów. Do tego czasu powinnam na siebie uważać. Ale nie jest źle. Dalej jest bardzo dobrze. :3


Stęskniłam się za zimnymi ogniami ;_;

Od lewej: Marlena, Paulina, ja i Karolina. Dziwne żebyśmy po pierwszej w nocy wyglądały jak Bóg przykazał.

7 komentarzy:

  1. Zimne ognie <3
    Uważaj na siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimne ognie kocham <3
    Mam nadzieje, że to nic poważnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że to nic strasznego. Zresztą, od wczoraj mi tak jakby trochę przechodzi :D

      Usuń
  3. Świetny blog . :)
    Zapraszam na mojego bloga : http://modowyszpital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. COOOOOOOOO, KASUJ TO! ;_______;
    Zabiję. Przysięgam, zabiję. Nawet Makaron Cię nie uratuje.

    OdpowiedzUsuń