poniedziałek, 19 listopada 2012

6.

MAM DB Z WF-U Z RZUTU PIŁKĄ LEKARSKĄ! Rzuciłam 6,5 metra, jestem siebie dumna. Teraz dopiero czuję motywację do nauki.Chcę następną czwórkę, albo chociaż trójki. Nie dwójki i nie jedynki. A teraz mam okazję się wykazać:
- jutro angielski,
- w środę polski i historia, 
- w piątek prawdopodobnie biologia.
Chociaż i tak wiem, że w piątek mi jedna jedynka wpadnie, bo zawaliłam sprawdzian z fizyki w zeszłym tygodniu. Trudno, jakoś sobie z tym poradzę.

W związku z tym, przez dłuższy czas nie będę pisać. Co najmniej do czwartku. Czuję, że w tym tygodniu nie będę się z niczym wyrabiać, ale to mnie jeszcze bardziej motywuje do działania, żeby jednak wszystkim udowodnić, że umiem. 

I jeszcze jedno. O tym napiszę na następny raz, trzeba w końcu jakoś urozmaicić mojego bloga. 
Związki w tym wieku to głupota - uwierzcie mi. Chłopcy w tym wieku sami nie wiedzą czego chcą. Chociaż pewnie już to wiecie ;)



4 komentarze:

  1. oby twoja motywacja trwała jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile wytrzymam. Zdarza się, że po całodniowej nauce na drugi dzień jestem tak przybita, że nic mi się nie chce o_o

      Usuń
  2. W tym wieku nie wiedzą, więc trza poszukać starszego :P Z brodą najlepiej ];>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak ogóle to łapaj w końcu http://tnij.org/kamyla_i_makaron_xd XD

      Usuń