sobota, 10 listopada 2012

2.

Jejku, ale dzisiaj było miło. Kilka godzin pogaduch czasami dobrze robi, aż trzeba iść. Zwłaszcza jeśli się przez cały tydzień nie było w szkole. Teraz sama nie wiem od czego zacząć, czy się uczyć na polski, czy na matematykę, czy na historię, albo na biologię i fizykę. Za dużo tego wszystkiego. Najlepiej by było nie uczyć się niczego. I tak to żadnej różnicy nie robi. Nie nauczę się, dostaję ndst. Będę się uczyła bóg wie ile, dostaję dop. Najwyżej dst. Czasami mam aż tego dość. 







Możliwe jest, że w te wakacje pojadę na dwa tygodnie do Francji. Chciałabym, ale rzadko bywam za granicą, moi rodzice do tego nie przywykli i boję się że mnie nie puszczą. Powinni. Nie jadę sama, jedziemy w grupie, z opiekunami. Nie mają powodu, żeby mnie nie puścić ale i tak pewnie coś wymyślą.  

6 komentarzy:

  1. Dzisiejszy dzień był cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam po tych zdjęciach ochotę na kawę z Mc !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było cappuccino, ale tak samo rewelacyjne jak reszta. ponoć latte jest jeszcze bardzo dobra, ale cena jest nie do porównania :D

      Usuń
  3. mmmm cappuccino ^^ Uwielbiam :)))
    Masz świetną grzywkę :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzyweczka <3 *.*


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń