środa, 7 listopada 2012

1.

Wreszcie pokonałam swoje lenistwo i wzięłam się za zakładanie bloga. Już od dawna to planowałam. Wprawdzie, swojego pierwszego bloga założyłam około miesiąca temu, ale to było tylko drobne zadanie do szkoły. Teraz to jest raczej efekt siedzenia w domu i chęci urozmaicenia wolnego czasu. Którego w gruncie rzeczy nie mam zbyt wiele gdy chodzę do szkoły, ale jak na razie mam go aż za dużo.
Nawiązując do tego wolnego czasu, staram się go wykorzystać głownie do nauki. Ha, nie za dobrze mi to idzie. Przypomniało mi się, że dawno nie bawiłam się swoim aparatem. Z dwa dni.




Już mniejsza o jakość. Wieczorem trudno o dobre światło. 
Po dwóch godzinach "odpoczywania" od nauki, stwierdziłam, że uczyć się będę jutro, czyli dzisiaj. Dzisiaj też to pewnie przełożę..

Pasowałoby się wybrać na jakieś zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz